Categorii

Politica de returnare


Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

  Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 5 zile lucratoare de la denuntarea contractului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

 

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau desfacere etc.

 

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.


Alte mentiuni

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

 

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu postat de Producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este obligatoriu, prezenta lui fiind specifica unui Producator sau altul.

Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre Producator.

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

a. Licente software;

b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta, etc);

c. Produse de ingrijire/ igiena personala;

d. Extensii de garantii;

e. Produsele din categoria "servere"

f. Casti


Retururi de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii.
  • Produs nefunctional in primele 24h de la receptia coletului. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului
  • Produs cu colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat. Costurile de retur cad in sarcina magazinului nostru.
  • Produse defecte in perioada de garantie.

Produsele ce  prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate in sediul S.C Tik Media Solutions S.R.L. daca pentru ele a fost emis un certificat de garantie emis de S.C Tik Media Solutions S.R.L.

Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate intr-un centru de service al producatorului daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie din partea producatorului.

Solicitarile de retur se notifica pe site-ul nostru catre Departamentul Suport Clienti sau prin prezentarea la sediul S.C Tik Media Solutions S.R.L. cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul S.C Tik Media Solutions S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 10:00 - 12:00. Va recomandam expedierea prin curier.

 

Mentiune 
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.



Va multumim,

Tik.RO